torsdag 25 april 2013

Veckans naglar: OPI - What Wizadry is This? (Liquid Sand)

Hej alla söta!

Nåt ni bör veta om mig är att jag älskar nagellack! Jag har en liten besatthet när det kommer till nagellack. Fast jag brukar bara måla naglarna 1-2 gånger i veckan. Så när jag målat dom så vill jag att de håller i ca 1 vecka.

Här kommer de senaste lacket som jag använt. Det är mammas nagellack som jag snodde av henne ;P

OPI What Wizardry is This? är del av den nya Oz the Great and Powerful kollektionen. Ett brunt nagellack med guld och brons glitter i som ger en sandpappers effekt på nageln. Ska ej användas med överlack om man vill ha den effekten.

OPI What Wizardry is This?

OPI What Wizardry is This?

Det här var första gången för mig att testa ett av de nya Liquid Sands lacken. Det var en speciell upplevelse. Jag saknade verkligen mitt Seche Vite överlack men jag gillar sandpappers effekten som lacket ger. :)

Pris: 150 kr
Var: Kicks, Åhlens eller vart man kan köpa OPI lack.
Köpa igen: Ja, antagligen fast i en annan färg.

2 kommentarer:

  1. Det är ju såååå snyggt det här lacket.
    Skulle absolut kunna tänka mig det här lacket. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den var verkligen jättefin på! Och du skulle ha sett den i solljus! To die for!!!! :D

      Radera