fredag 26 april 2013

EotD: A pop of spring

Hej gullisar!

Idag vill jag dela med mig av en ögonsminkning jag hade häromdagen.
Jag använde mig av Wet n Wild's I <3 Matte palette för skuggorna.

På ögonlocket blev det ett neutral skuggning och på den nedre franslinjen blev det en liten pop av grönt. Det syns inte så bra på bilden men IRL var det väldigt fint.

 
 
 

Produkterna jag använde.
 
 Produkterna jag använde:
MAC paint pot i painterly
Wet n Wild I <3 Matte
 Dior Diorshow New Look mascara (övre fransarna)
Pür Minerals Impact + mascara (nedre fransarna)
NYX glide on eyepencil i Pure White

PS, Vad tycker ni om mina ny polckade och färgade ögonbryn? Gjorde en ansiktsbehandling för några dagar sen och fixad brynen :)

Kramar och vi hörs snart igen! <3
/Jessie

2 kommentarer:

  1. Så fint det blev och dina ögonbryn blev supersnygga. Det gör så mycket när man får proffshjälp att få dem plockade och färgade. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja det gör verkligen jättemycket! Man blir nästan som en annan person. =)

      Radera