måndag 22 april 2013

Mina tankar på: Lumenes Sensetive Touch Comforting Night Cream

Hej alla underbara!
Jag tänkte dela mina tankar på en ansiktskräm som jag har testat ut under de senaste veckorna.
Det är Lumene Sensetive Touch Comforting Night Cream

Jag var in på Kicks och frågade om jag kunde få ett litet prov på denna eftersom jag har extremt känslig hud och inte så mycket pengar för tillfället så ville jag ha ett prov på den innan jag köpte den.

Hur burken jag fick från Kicks ser ut.
Hur krämen inuti burken ser ut.

 Eftersom den skulle vara bra för känslig hud så testade jag den. Men det visade sig att jag inte alls tål den... Jag har fått hemska utslag/finnar/vad det nu kan vara i pannan.. Och det är där som det först brukar visa sig om det är så att jag inte tål något.

Det är väldigt synd för att den var till ett väldigt bra pris så jag hade hoppats att jag skulle klara den.
Den går att köpa här. Den kostar 175 kr på Kicks.

Om ni testar den hoppas det går bättre för er! Och jag hoppas verkligen inte att ni har lika känslig hud som jag har.

Pris: 175kr
Var: Kicks, Åhlens och vart Lumenes hudvård kan köpas.
Köpa igen: Nej, tyvärr. Tål den inte...

Hoppas detta var något sådär informativt för er.

Ciao, Jessie

4 kommentarer:

  1. Så tråkigt för dig.
    Vet du vad du exakt är allergisk mot eller inte tål?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä jag vet tyvärr inte vad det är jag inte tål... Det hade underlättat väldigt mycket om jag hade vetat vad det var.

      Radera
  2. det kan ju också vara så att huden bara inte hunnit vänja sig vid krämerna du testat. om man applicerar något på huden som den inte är van vid så kan den "göra uppror" och ge massa finnar osv, men när den vant sig så funkar det superbra. hur länge har du testat de olika krämerna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men jag hade använt den en bra stund så den borde ha vant sig. Men jag har fått berättat för mig när jag t.ex går och gör ansiktsbehandling att jag har rätt känslig hud. Jag har hittat en kräm som funkar bra för mig, den är bara väldigt dyr... :/

      Radera