måndag 29 april 2013

Veckans Naglar: Bright Spring

Hej sötisar!

Tänkte jag skulle visa den senaste nail arten jag lekt lite med.
Jag ska väl börja med att säga att jag inte alls är så bra på nail art men jag tränar och försöker bli bättre. =)

De lack jag använt är:
* Sally Hansen Continuous Treatment Strength underlack
* HOT makeup nailpolish i Pacific (marsipan grönt)
* Essie Tour de Finance (rosa som accent nagel)
* Nail decorations från H&M
* Seche Vite överlack

Vad jag använt på mina naglar.
 
 
Applicering:
Först underlack sen 2 lager av grönt och sen överlack (hoppa över nageln som du vill ha som accent nagel).
När du kommer till accent nageln så måla 2 lager av rosa och välj sen ut vilka kristaller du vill ha. applicera kristallerna och sen överlack.
KLART! =)

 
Jag gillar denna jättemycket måste jag säga. Det är nåt jag blir glad av att se på mina naglar!
 
/Jessie <3
 
In English:
I've played a bit with nail art using some nail decorations that I found at H&M.
 
Hope you enjoy! :)


1 kommentar:

  1. Vilka härliga färger, snyggt med accentnagel och rhinestones! :-)

    SvaraRadera